min (foto & bild)blogg

Signalfel

Signalfel

Lägger upp en bild som jag tog i vintras. Ett trafikljus med alla lampor lysande.

Om någon undrar hur det gick till kan jag avslöja att fotot är taget med lång slutartid och att jag fick stå och vänta in att det skulle komma bilar.

Bilden finns att köpa som tavla i formatet 18x24cm. Hör av dig om du är intresserad.

Ett svar

  1. Linus Hugosson

    Coolt!
    Sånt där ska jag ut och prova i vinter har jag tänkt…

    2009-10-16 kl. 09:05

Kommentera

