min (foto & bild)blogg

Hindersmässan

Hindersmässan

Var uppe en sväng på stan i fredags. Det var Hindersmässa här i stan, med massor av knallar på stadens gator och torg, och jag tänkte att det var ett utmärkt tillfälle att öva mina fotoskills.

Det var ganska kul men lite ovant och utmanande att fota folk så där på stan utan att de vet om det. Men det gick ganska bra även om många kollade lite undrande på en.

Känner att jag har blivit bättre på senare tid att ta bra bilder under svåra ljusförhållanden också, även med den ljuskänslighetsbegränsade kamera jag har.

Kommentera

