min (foto & bild)blogg

Årets Bild

Årets Bild

I fredags var jag på prisutdelningen av Årets Bild som hölls här i Örebro.
Priset Årets bild  togs hem av Henrik Montgomery och Årets pressfotograf blev Pieter Ten Hoopen.

Det var riktigt kul att vara på plats och se många av Sveriges bästa pressfotografer, bl.a. såg jag och gick förbi Robert Henriksson (jag tror det var han iaf), vars blogg jag följt med stort intresse ett tag nu. Det var nästan så man blev lite starstruck av att se alla fotografer, både nationella och lokala.

Kommentera

