min (foto & bild)blogg

Hemmastudio

Hemstudio

Häromdagen gjorde jag en enkel hemmastudio för att fota några blommor.
När man inte har all proffsutrustning får man ta vad man har.
Studion består av kamera på stativ, en vit rullgardin och några lampor.

Har inte hunnit kolla så mycket på bilderna än så jag vet inte hur bra det lyckades men tror det blev ganska bra.
Håll utkik på bloggen för att se resultatet.

2 svar

  1. Ping: Pärlhyasint « Blog Archive « Johan Hagströms Blogg

  2. Johan du har stulit mina tankar. Jag har faktiskt tänkt så också. Men med tjockare duk. Ska fixa lite foto grejer när jag har hittat en lägenhet.

    Så underbara bilder!

    2010-06-03 kl. 20:01

Kommentera

